Pagini

vineri, 6 aprilie 2012

Tarta cu mere si nuci

Mai am multe retete de publicat, insa, am pozele pentru aceasta tarta cu mere la indemana asa ca, sa-i dam bataie. Din tarta asta au gustat mai multe persoane si au laudat-o. Mie una mi-a placut foarte mult varianta aceasta fata de varianta de tarta cu mere pe care am mai incercat-o.

Ingrediente tarta cu mere si nuci:

Pentru blat:
- 250 gr faina
- 150 gr unt moale
- 60 gr zahar pudra
- 30 gr faina de migdale
- 30 gr zahar
- 1 ou

Pentru umplutura:
- 60 ml apa
- 100 gr unt
- 100 gr zahar brun
- 100 gr zahar alb
- 25 gr amidon alimentar
- 4 mere mari
- scortisoara dupa gust
- nuci

Pentru aceasta tarta cu mere si nuci, am realizat un aluat nisipos. Trebuie sa spun de la inceput ca pentru faina de migdale am cumparat migdale foarte fin macinate de la Kaufland. Asadar, am amestecat bine untul moale cu zaharul (atat cel granulat, cat si cel pudra).
 Am adaugat apoi migdalele macinate, am amestecat si apoi si oul.

 La final am adaugat faina si am amestecat bine, bine. Am pus intr-o folie alimentara si am lasat mai mult de o ora la frigider.
Intre timp, am curatat merele de coaja si le-am taiat felii destul de mari. Apoi, am purces la crearea unui sirop. Am pus untul la topit intr-o oala. Am adaugat apoi amidonul alimentar, amestecand continuu. Am pus si apa, cele doua tipuri de zahar si putina scortisoara (daca va place cu mai multa scortisoara, acum este momentul sa profitati). Am lasat pe foc sa se ingroase cateva minute, amestecand din cand in cand.
Am folosit o tava cu marginile inalte, am tapetat-o cu unt si putina faina si am pus aluatul intins bine. Am adaugat merele, siropul si nucile si am bagat la cuptor.
Am lasat la foc potrivit cam 45 minute. Asta este rezultatul final pentru tarta cu mere si nuci:

Pofta buna! Si blondele gatesc!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu