Pagini

duminică, 1 august 2010

Cartofi gratinati cu ciuperci

cartofi gratinati cu ciuperci

Asa cum spuneam retetele pe care le gatesc (multe dintre ele) sunt luate de pe internet. Reteta de cartofi gratinati cu ciuperci am luat-o din Click si am mai adaptat eu pe ici pe colo. Reteta e simpla si usor de preparat.
Ingrediente cartofi gratinati cu ciuperci:

- 5 cartofi
- 250 gr ciuperci proaspete
- 2 catei de usturoi
- 4 linguri smantana
- 100 ml lapte
- 100 gr cascaval
- 150 gr kaizer sau sunculita taraneasca
- ulei
- sare, piper

Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am pus la fiert in apa cu putina sare. Dupa ce s-au fiert, le-am scurs apa si i-am taiat rondele.
cartofi la fiert
Am curat si spalat si ciupercile si le-am taiat feliute. Am taiat si kaizer-ul bucatele. Ciupercile si kaizer-ul le-am pus la prajit in putin ulei (am adaugat si putina sare si putin piper) si le-am lasat pana s-au rumenit frumos.
ciuperci si kaizer pentru cartofi
Am preparat un sos din smantana, lapte, usturoiul zdrobit, sare si piper. Am dat cascavalul prin razatoare.
sos pentru cartofi gratinatiIntr-o oala unsa cu ulei am pus in straturi cartofii, apoi ciupercile si kaizer-ul si apoi inca un strat de cartofi. Am turnat peste sosul de smantana.
cartofi cu ciuperci la cuptor
Am pus si cascavalul ras deasupra.
cartofi cu ciuperci si cascaval
Am bagat la cuptor pentru 25-30 de minute.
cartofi cu ciuperci gratinate
Cartofi gratinati cu ciuperci la cuptor:
cartofi gratinati cu ciuperci
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Un comentariu: