Pagini

vineri, 30 iulie 2010

Salata cu snitel de pui

salata cu snitel si rosii

Este vara si mult prea cald pentru mancaruri grele asa ca o salata salveaza situatia. Preferata mea e salata Cesar, dar intotdeauna improvizez cand vine vorba de salate. De data aceasta am pregatit o salata cu snitel de pui.
Ingrediente salata cu snitel de pui:

- salata verde
- 1 snitel de pui
- 2 rosii
- branza sarata de oaie
- dressing cu verdeata (cumparat de la supermarket)
- sare, piper

Am spalat salata si am taiat-o fin.
salata cu snitel
Am taiat snitelul de pui si branza de oaie cubulete si le-am adaugat peste salata.
salata cu snitel de pui
Am spalat rosille si le-am taiat feliute. Le-am adaugat si pe acestea in bolul de salata.
salata cu rosi si snitel
Am adaugat dressing-ul cu verdeata, putina sare si piper si am amestecat bine.
salata cu snitel de pui si dressing
Si gata salata cu snitel de pui:
salata cu snitel si rosii
Pofta buna! Si blondele gatesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu